OFBOR to jedyna w Polsce organizacja branżowa skupiająca wyłącznie agencje badawcze. Od 1997 roku jesteśmy ich głosem i wsparciem w dialogu ze zleceniodawcami, uczestnikami badań, mediami, opinią publiczną oraz ustawodawcą. Naszą misją jest zwiększanie wartości jaką odbiorcom dostarczają agencje badawcze. Uwiarygadniamy wyniki ich pracy poprzez ciągłe propagowanie i kontrolę przestrzegania najwyższych standardów metodologicznych i realizacyjnych. Stworzyliśmy w tym celu PKJPA – najbardziej rozwinięty w Polsce program certyfikacji badań opinii i rynku.
Alina Lempa, Prezes Zarządu OFBOR
OFBOR jest organizatorem licznych płaszczyzn kontaktu i współpracy pomiędzy zarówno członkami organizacji jak i zleceniodawcami projektów badawczych. Niewątpliwie najważniejszą z nich jest doroczny Kongres Badaczy | Consumer Intelligence – największa w Europie Centralnej impreza badawcza, gromadząca blisko 500 osobowe audytorium o wyjątkowej proporcji 50% zleceniodawców i 50% odbiorców badań. Poznaj www.kongresbadaczy.pl
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) skupiająca obecnie 20 największych firm badawczych na polskim rynku, zapoczątkowała w 2000 roku audyt finansowy branży badań marketingowych w Polsce. Audyt ten jest corocznie przeprowadzany, przez wyselekcjonowanego przez Zarząd OFBOR niezależnego audytora, wg jednolitego standardu. Zapewnia to wiarygodność danych, ich porównywalność oraz pewność, że podawane obroty uwzględniają przepływy pieniężne między podmiotami zależnymi w ramach jednej grupy kapitałowej i pochodzą rzeczywiście z działalności badawczej. W audycie finansowym biorą udział także firmy niezrzeszone w OFBOR.
Wymagane kopie następujących dokumentów:
Ad pkt 3
Ad pkt 4
Ad pkt 5
4 - przekroczył oczekiwania
3 – zgodnie z oczekiwaniami
2 – sprostał części oczekiwań
1 – poniżej oczekiwań
Waga ocen odnoszących się do punktu 3 i 4 §10 statutu: po 50%.